Gratisbio.se

dress

Jag som många andra,har också designat några klänningar på Nelly.com.
Lite tråkigt bara att de ändå som har chansen att ligga på topplistan är storbloggare,eftersom dom har så många läsare och många av de läsarna röstar inte ens på klänningen för att den är fin utan bara för att de just är deras klänning.Men det är absolut inget fusk,för hade jag haft så många läsare hade jag lätt försökt att fiska röster på samma sak,så det blir mer som en fördel.

Men ni får gärna rösta på mina klänningar,om ni tycker dom var snygga! ;)

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!



Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!



Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har röstat 5 stjärnor på klänningarna, kan du rösta på min så skulle jag bli jätteglad: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=3Yf1kTGFBm6SZcGC3Tk9LA8TNRLChZ2XxVNWoRbn4U6Rw0TnT5jc

2011-07-01 @ 08:39:22
URL: http://rebbisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0