Gratisbio.se

gamblin

Sitter här mitt i natten och kollar på tv.Jag blir typ aldrig trött längre på kvällarna/nätterna.Ska börja gå upp tidigare på morgonen så lär jag bli tröttare tidigare.Imorgon ska jag gå upp 09:00.Ska gå ut med hunden och sen tänkte jag nog cykla,kanske till gymmet och träna lite. :) Ska även städa min garderob som ser ut som att typ talibaner har vart här och bombat den,Haha!Fan jag är verkligen riktigt seg på att städa,måste bli bättre på det.
Åh,skulle verkligen vilja pussa på min fina pojke just nu.Han jobbar och sliter han,medans vi andra latar oss med att vara lediga.Eller vi andra..jag rättare sagt,Och alla andra som inte har jobb.:P Han är så himla duktig,baby.♥

BTW,MIN MAMMA FYLLDE ÅR IGÅR!SÅ GRATTIS MAMMI!♥

Andy,Mamma och Älsklingen i Turre typ 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0