Gratisbio.se

i dont wanna be let down

Tjenis penis! ;)

Sov sjukt länge idag....men jag gick och la mig typ vid 5-6 tiden.
Jag måste verkligen vända på dygnet igen,så jag ska gå och lägga mig mycket tidigare idag och gå upp tidigt.
Imorgon är det Midsommar,då ska jag vara med Andy och Älsklingen,får se vad vi gör eller om vi kommer vara med några andra.Idag ska jag handla Midsommar mat till mig och Andy,och lite annat som jag vet att han gillar. :)
Jag är verkligen en "people pleasure",som vill att alla ska ha det bra och tycka allt är perfekt.
Som nu,jag vet exakt allt min bror gillar så jag köper det utan att tänka på vad jag gillar.Men det gör mig inte så mycket,för jag blir glad av att se andra bli glada. :)
Ska även vara med Pedram idag,me like!♥
Uppdaterar sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0