Gratisbio.se

LICK IT UP

Tjoho!

Sitter och tittar på Glee! ;)
Idag har jag vart hos tandläkaren,jag lagade ett pyttelitet hål och fixade en tandskena som jag ska använda några gånger i veckan.Mina tänder är svagare nu,pga att mina tänder har frätit då jag brukade framkalla kräkningar förut.Men dom dagarna är över och mina tänder är mycket bättre nu,och med skenan så kommer dom fortsätta bli bättre!!
Nu ska jag snart säga hejdå till mammi som har vart här och sen ska jag bara chilla lite.
Pözz.♥

EN LITEN DEL AV MIN FINA FAMILJ PÅ MIN STUDENT!OCH EN BILD PÅ MIG SOM LITEN,TIHI!


Kommentarer
Postat av: vanessa

Jäääklar vilken skön stil du har! Sökte efter bloggar som bloggar om rock kläder men med lite mer "fashion stil"...så att man får lite inspo.. så hittade man dig, grymt!var bara tvungen o säga det haha!. Puss på dej!



Detta kändes dock ganska random.. hmm!

2011-06-02 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0