Gratisbio.se

mens i stora lass,Fniss fniss!

Tjenis penis ;)
Sitter här och sminkar mig lite ;) Idag blir det en sminkning med metallic skuggor,tänkte först göra en riktigt mörk sotning,men det är ju inte presic en fredagkväll så det får bli imorgon då det faktiskt är fredag! :D
Ska snart vara med sötnosen,måste även handla tamponger,typ NUU,KRIS! Hehe.
Jajaja nu ska jag inte sitta här och snacka om mens,som nog måste vara något av det värsta som finns,enligt mig ialf.Men något positiv är att det faktiskt är ett tecken på att saker om ting i kroppen fungerar.Jag hade inte ens mens förut pga anorexian,gissa om jag vart glad att få tillbaka den.Vi typ firade min mens,haha!
Men men...blev ett lite weird inlägg.."fniss".Nu ska jag göra mig i ordning.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0