Gratisbio.se

OMG,what a hot day!

Tjenis penis ;)

Shitt vad det är varmt ute idag,jag har typ dött.Jag har öppnat frysen flera gånger för att kyla av mig där inne,HAHA! xD...Vi har ingen fläkt hemma,måste verkligen köpa en!!
Idag var jag i centrum på morgonen och små shoppade lite nödvändigheter,sen har jag vart med älsklingen i garaget och kollat på då han meckar sin 240!Vi åkte några test varv och det verkade som att den var helt okej för utom vissa saker,men sen så dog den -.- Haha,vi blev stillastående mitt i trafiken,så Robin och Pedram fick putta bilen.Haha,sen började den rulla så att båda 2 sprang som fan efter och Pedram fick hoppa in i farten.Går inte att beskriva hur kul det såg ut,även om det kanske inte var så kul för dem.Skulle verkligen ha velat filma det!!
Ikväll ska vi på bio,så jag vet inte hur mycket jag uppdaterar då!
Ciao ;)

Liten mini shopping idag, Nödvändiga saker!











Kommentarer
Postat av: Anonym

va snygga naglar du har!

2011-06-12 @ 16:05:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0