Gratisbio.se

raindrops

Bajs för dålig uppdatering -.- Aja,jag tar igen det!
Igår var jag,David,Emil och Pedram i Kungsängen på bilträff.Det var helt okej,men lite smått pinigt då det nästan bara var Volvo bilar där och vi gled runt i en Saab...Dom glodde inte lite på oss när vi gled in på parkeringen.
Men hoppas hoppas att jag får åka Pedrams 240 nästa gång! :D
Just nu sitter jag i soffan och kollar ut på "det jätte fina vädret"...typisk svensk sommar.Men det kan vara lite skönt med regn också ibland.Jajaj..nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så ciao sålänge. ;)


Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: allt bra? :)

2011-06-19 @ 17:22:08
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0