Gratisbio.se

The white one is evil

Tjenis penis! ;)

Sitter och lyssnar på musik,just nu är det My Chemical Romance som spelas i min Spotify!
Älsklingen håller på att tvätta bilen så jag hoppas att vi kanske åker en liten sväng sen,får se hur det blir.
Idag har jag letat efter en fucking cykelpump -.- Jag har letat överallt,har verkligen ingen.Jag som så gärna vill cykla. :(
Shitt vad jag hade ont i magen igår kväll!!Jag är sjukt nervös för både konsultationen och operationen.Även om det är flera månader kvar så är jag jätte nervös,mest för narkosen.Tänk om man inte vaknar upp lixsom,eller att något går fel då man är sövd.Det är säkert ingen fara,men såklart man blir nervös.
Aja..nu ska jag dricka en massa vatten.Är sjukt jäkla törstig av någon anledning.
Pözz.

LITE INSPO OCKSÅ,ALA ERIN WASSON ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0