Gratisbio.se

varje gång du möter min blick

Jag har alltid vart en person som har svårt att uttrycka sina kännslor för någon.
Jag skulle aldrig säga "älskar dig" till någon om jag inte verkligen menade det.Jag säger inte ens det till mina föräldrar eller syskon.Och det är inte för att jag inte älskar dem,för det gör jag såklart,Men jag har bara svårt att utrycka det med ord.
Men till min pojkvän så säger jag älskar dig och jag vill säga det om och om igen!Jag älskar verkligen honom jätte mycket.Jag har aldrig känt så för någon person i hela mitt liv.Det är verkligen äkta kärlek,låter kanske fånigt men det är så det känns.Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig♥




Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

fin blogg :)

2011-06-20 @ 14:26:30
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0