Gratisbio.se

varför en rubrik?

Hatar verkligen att bråka med andra.Sen när man sitter och tänker så inser jag hur mycket jag egentligen förstör för andra,Hur mycket jag förstör andras liv.Allt jag bryr mej om,det förstör jag.Jag är en sån där människa som borde få leva ensam,en sån där männsika som inte tillför något till någon,Utan jag bara finns där.En sån där person som skulle kunna försvinna utan att någon märker.Låter som jag tycker synd om mej själv,men det gör jag inte!Det här är INGET "ge mej medlidande inlägg",eller att jag vill att någon ska skriva det motsatta.Det är bara fakta!Jag skäms bara så mycket över mej själv,och över hur jag är som person.
Jag gör just bara det,
FÖRSTÖR!
Ibland undrar man hur den som skapade människor tänker,för jag är helt onödig.Det är fan det perfeckta ordet för att beskriva mej-
ONÖDIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0