Gratisbio.se

Maj 10, 2011

Tjo bre!!
Sitter i soffan och ska snart sminka mig eftersom älsklingen ska komma hit ;)
Idag har jag vart i skolan som vanligt,sen så har jag hjälpt mamma att plantera blommor på ballkongen.Vi käkade även lite suchi på ballkongen,eller jag åt suchi och mamma åt soppa.
Idag ringde någon snubbe ifrån gymmet och pratade om en massa random saker ^^ Riktigt skumt,han ringde och pratade på som om vi hade känt varandra jätte länge...Förstog inte riktigt vad han ville,men sen började jag prata om att jag vill köpa ett helt gymkort ist för att betala av per månad,och han sa att han skulle fixa extra pris ..TYP..JA TACK! Så jag ska dra med mig Peddo dit imorgon och kirra det.
Puss.
HAHHAA KOLLA CALLE OCH PEDDO! :) Störtskön bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0