Gratisbio.se

only for tonigth

Hello ;)

Kom hem för ett litet tag sen,har vart i skolan och sen i Täby C.
Skolan var chill idag,och vi gorde typ inget..som alltid på våra lektioner ^^
Först kolla vi på någon dokumentär och sen andra lektionen så satt vi bara där och inte gorde nått.
Sen drog jag och älsklingen hem till mig för en liten "lööve stund" hihi ;).Efter det gick jag ner till Centrum för att handla.Köppte även en present till min fina pojkvän,en silverkedja.Så nu är jag fattig..hehe,nejdå,men den kostade en del :D Sen mötte jag Emil och Peddo så han kunde få sin present.
Och NU så sitter jag här och ska snart fixa lite krubb.

BTW,EN SNYGG LOOK FRÅN http://lookbook.nu/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0