Gratisbio.se

STUUDENTEN!!

Igår tog jag studenten!Fy fan vad najs,och så jäkla skönt att slippa skolan.
Vi började skolan 09:00 och vi var lite i klassrummet,sen tog vi studentfotto.
Efter det hade alla klasser gemensam studentlunch,våran klass åt typ inget för att det var så äcklig mat.
Sen 13:00 sprang vi ut,och det var sjukt mycket folk som stog där och väntade på alla :)
Det tog typ 30 min innan jag hittade min familj.
Sen fick jag jätte många fina saker som man hänger runt halsen,både av min familj och av älsklingens,blev typ strypt hihi.
Vi åkte inget flak utan vi åkte en gammal jänkare,fan va ball den var!
Sen gick jag hem med min familj och fick en massa presenter och åt mat,sen åkte jag vidare hem till älsklingen och tillsist hem till Calle.

Fick pengar i studentpresent,precis som jag ville.Fick även fina smycken av Pedrams mamma och pappa.




Kommentarer
Postat av: MEPS

grattis till studenten :)

2011-05-28 @ 21:21:47
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0