Gratisbio.se

well well

Oppsi,vad jag har vart slarvig med att blogga!
Jag har inte orkar och sen har jag gjort annat som faktiskt är roligare än att sitta vid datan..Sry bloggen ;)
Just nu sitter jag och myser med Elsa,samt tänker på om jag ska köpa en ny studentklännig?!
Jag har en vit och en blommig,men jag vet inte om jag vill ha någon av dom längre. -.-
Ska ialf kolla på lite klänningar även om jag inte köper en till.Måste även köpa en kofta och lösögonfransar som jag ska ha på fredag då jag tar studenten!!!!!
Är fan rätt så nervös för att ta studenten,eftersom nu kommer man ut i "vuxenlivet" och måste klara sig själv mer.Men men,det blir säkert jätte bra.Innan jag söker jobb ska jag ialf plugga upp mina betyg lite och göra min operation! :) Längtar!!

JAG ÄR GLAD ATT JAG FÅR TA STUDENTEN MED DIG!♥ :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0