Gratisbio.se

all signs point to lauderdale

Tjenis penis!

Har precis ätit middag och ska snart på en långprommis.Idag blev det kyckling med bönsallad,och det var skit gott.Faktiskt första gången på ganska länge som jag var väldigt hungrig,Vilket är bra eftersom jag ibland kan ha svårt att känna hungerkännslor.Alltså jag äter såklart frukost,lunch och middag även om jag inte känner att jag är hungrig.Men men..nog om det!
Btw,nu har jag fått mitt operations datum.WHOP WHOP!!!Den 12 Januari.Det är ett tag kvar men bättre sent än aldrig.Hihi,är redan nervös.Om ni har några frågor om det,så är det bara att fråga på! :D
Nu ska jag torka mitt hår.
Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0