Gratisbio.se

don't hold back.

God kväll!Haha,fan vad mesigt det där lät.Eller nja,inte mesigt snarare som att jag är en gammal tant.Så nej!Det uttrycken ska jag inte börja med! xD

Just nu sitter jag och sminkar mig.Ska snart ut med älsklingen,funkie och några till.Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men något blir det.Plus att något är bättre än ingenting,rigth?!
Btw,jag vill färga mitt hår igen!Dam dam dam daaamm..ovanligt.Jag vill ha mörkbrunt eller svart.Jag gillar mitt röda hår men även fast jag använder färgbomb och en massa andra produkter så försvinner de röda pigmenten så fort.Och det GILLAS INTE!Men men,nu ska jag dra.
Puss på lilltån! ;)

SVART HÅR!♥


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Tack så mycket! Fin blogg du har :D

2011-10-11 @ 07:04:56
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0