Gratisbio.se

im fucking pro

Snacka om att jag måste vara den dåligaste bloggaren!Hade typ glömt bort bloggen tills nu.Har fan inte bloggat på typ en vecka.Jag har inte haft någon blogglust alls,men ska ändra på det.
Jag har gjort mycket roligt faktiskt och umgåts(stavning?) med mycket människor och min fina älskling såklart.
Igår var det våran 4-ÅRS dag.Fick blommor och blev bjuden på middag,så gulligt.♥
Den här veckan ska jag blogga varje dag,jag lovar....! ^^) Ska även svara på alla frågor i frågestunden.
Fick även några frågor på min mail och hur behandlingen är på capio.Till dig som skrev dem,vill du att jag ska svara på frågorna här? :) Jag svarar gärna och hoppas att du får hjälp med det du skrev.Jobba på och sluta aldrig tro på dig själv!

Puss.

En bild från lördags då vi hade vårt egna lilla bilmöte.
Haha Jag ser ut som en fyrkant i min mörkgöna jacka,men den är så stor! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0