Gratisbio.se

.



Okej,nu måste jag verkligen svara på frågerna i frågestunden! ^^)
Var typ 456789 år sedan som jag hade den och jag har fortfarande inte svarat.Dumma Ida!
Men nu ska jag svara på dem,i 2 delar.



Från Gustav
"
Vad tycker du om homosexuella?"

Svar:
Jag har absolut inget emot homosexuella.Man blir kär i en person,inte ett kön! :)

Från Anonym
"
Kanske en tung fråga att svara på.
Du har varit med om så mycket i ditt liv,trotts dina unga ålder.Hur orkar du vara så glad och sprudlig?.Jag som många andra uppfattar dig som en varm och glad tjej."

Svar:
Jag försöker tänka possetivt(stavning?).Det finns även många gånger då jag inte vart glad,trotts att det sett ut så från utsidan.Lite som min kompis skrev idag "Ett leende betyder inte alltid att du är glad , utan att du är stark nog att le även när det gör ont"Men jag älskar att skratta och göra andra glada. :) Höhö,tack så mkt!Btw,så vet jag faktiskt inte vad sprudlig betyder! ^^)

Från Jonna
"
Roligt me en frågestund juh.Har ngr frågor faktiskt.
1.Hur länge haru vart tlsm med din kille?
2.Hur haru blivit så bra på att sminka dig?
3.Gillar du Lady gaga?Älskar henne därför jag undrar. xD"

Svar:
1.Vi har varit tillsammans i 4 år och 15 dagar. ^^ 2.Jag har alltid älskat att sminka både mig och andra.Jag testar mig fram med olika färger och produkter.Kollar även mycket på smink videos,makeup tutorial,läser på nätet och andra smink fakta. 3. Jag tycker Lady Gaga är ball eftersom hon är sig själv och accepterar alla slags människor.Jag lyssnar inte på henne så ofta men har vissa låtar. :)

Från Josefine
"
Jahapp,då sitter man och spanar in din blogg såhär på morgonkvisten. :)
Så då ska man väll passa på att ställa en liten fråga då med.
- Hur långt träningspass brukar du köra då du gymmar? ;)"

Svar:
Jasså,det var ju trevlans! ;) Jag kör lite olika,allt från 60 min till 120 min. :D

Från It
"
Hur långt tid tar det för dig att gör dig i ordning på morgonen? :D"

Svar:
Hum,det är lite olika beroende på vart jag ska.Mellan 30-60 min.Ibland mer. :)

Från Julia
"
Hur smakar en näringdryck och hur många sådanna drack du om dagen? =)"

Svar:
Dom smakar olika beroende på vad du har för smak. ^^ Men i början så kände jag ingen smak,utan det smakade i princip bara vätska.Sen när mina smaklökar började fungera som de skulle igen,då smakade det typ allt på en och samma gång.Och efter några dagar så smakade det normalt,alltså jordgubb,chocklad osv.(Beroende på vilken smak man har) Som mest drack jag 8 st om dagen,sedan 6 st och tillslut 2-3. :)

Från Alexandra
"
Jag tycker du är skit cool och du sjunger hur bra som hälst!!! Vi gick i samma skola. :D
Säkert en mongo fråga typ,men du hade ett par hängbyxor.De va lixsom för hundra år sen men va köppte du dom? :P"

Svar:
Höhö,tackar så jätte mycket! :) Jag köppte dem på JC om jag inte minns fel.Men det ju som sagt typ 2005,tvivlar på att dom finns kvar! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0