Gratisbio.se

I set my body on fire so i could be free

Höhöhö,jag kan inte verkligen inte hålla det jag alltid lovar med bloggningen...!Oppsi. ^^)
Men men,jag levar faktiskt inte vid datorn och ibland så orkar jag bara inte blogga.Ska försöka blir bättre.
Kan skriva lite om vad jag har gjort de senaste dagarna. :)
I torsdags så var jag med Lizz i Täby Centrum.Vi åt lite mat och babblade på som 2 höns(stavning?).
Sen när Täbban stängde så viste vi inte vad vi skulle göra,så vi åkte buss höhö.Eller jag åkte med henne hem,och sen hämtade Pedram och Funkiee mig där.(Snälla gubbar)
I fredags så gjorde jag inte så mycket under dagen.Tränade lite här hemma,städade lite och så.Sen på kvällen så hyrde jag och baby film och hade lite myskväll.♥
I lördags så var jag,Hanna och mamma på Ladies nigth(stavning??) i Globen.Det var trevligt men inte riktigt mig grej.Skulle hellre gjort något annat om det hade vart mitt val.Men jag gick tidigare.Pedram,Emil och Jennie hämtade mig. :) Och sen var vi på Donken och efter det åkte dom hem till sig och jag och älsklingen hem till mig.Vi hyrde även 2 filmer till.
Och tillsist idag.Idag var jag i stan,dock själv...vilket inte alls var lika kul.Men ingen annan kunde följa med.Jag var lite irriterad innan,och alla jag frågade var med sina killar typ.Alla utom jag kändes det som,haha så jag ba nehe då åker jag själv! ^^) Lite töntigt sådär,Hihi.
På vägen hem från stan så hände en random sak.En kille stog och glodde på mig,han kom närmare mig hela tiden.Tillslut så stog han precis brevid.Han frågade vart jag skulle och om jag hade egen lägenhet.Haha,jag ljög och sa att jag skulle hem till min och min killes lägenhet.(Vi bor inte tillsammans)Jag sa det för jag viste inte vad han ville.Han sa att han precis hade kommit till Sverige från Italien och letade lägenhet.Men jag tror det var lite mer än så haha.Han försökte krama mig hela tiden och sa att jag hade vackra ögon.Han ville även att jag skulle ta hans nummer och försökte komma med mig hem typ.Haha men tillsist gick han och jag åkte hem.
Tog samma buss som Laura,så jag fick träffa henne lite med! :)
Och sen ikväll har jag vart med Pedram,Emil,Jennie,David,Sofia,Funkiee,Wilhelm och några fler.Och nu sitter jag här.Nu orkar jag inte skriva mer.
Puss på lilltån!

Btw,kan INTE sluta lyssna på den här låten.Love it!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0