Gratisbio.se

diamonds aren't forever

Tjenis penis! ;)
Har nästan precis kommit hem från Centrum. :) Imorse runt 8 så träffade jag mamma för att gå till Arbetsförmedlingen och skriva in mig.Vi var där runt halv 9, och självklart då så öppnade dom 10:00. -.-
Så vi tog en promenad till Bilia och hälsade på Pedram. :D Hehe,han var så söt när han stog där och jobbade.Sen gick vi tillbaka till AF och jag hade möte med någon tant,eller ja tant var hon väll inte riktigt. ^^ Och när det var slut så kom älskligen körandes i sin Subba och vi drog till Donken och ät lunch.Fy fan vad salladen är äcklig där....varken fräsch eller god.Satt mäst och pillade i skitet...haha vad negativ jag låter nu, men om man ska äta sallad så tycker jag att den ska vara fräsch!Sen så åkte jag till Centrum och hämtade ut 2 st paket och skulle köpa hårfärg.Men just den färgen jag vill ha fanns inte i hela Centrum.Så jag får åka till stora Coop och köpa färg,där har dom skit mycket hårfäger att välja på.Men men,nu ska jag chilla lite.
Pöss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0