Gratisbio.se

Electroooo pooooop,brorsan vi kör!!!

Cha cha bloggen!Haha,nej usch...skulle aldrig skriva så.Eller jag gjorde ju precis det,men skulle inte skriva så seriöst.För fjortis-style för mig. ;)
Idag har jag först vart i Centrum,skulle fixa en sak på H&M.Sen runt 11:00 åkte jag och Laura till Kista för att shoppa lite.Jag köppte en läpppenna och ansiktstvätt.Jag som brukar vara den som shoppar som en crazy brutta annars,men inte idag!Haha jag höll på att faceplanta rakt ner i backen,men som TUR är så gjorde jag inte det.
Vi strosade runt där några timmar och sen tog vi bussen hem.Och sen ringde älsklingen mig och frågade om jag vill komme till hans jobb!!Blev välldigt glad,för han brukar inte fråga om vi ska va under dagen eftersom han jobbar.Så det värmde mitt lilla hjärta,haha!Så vi lekte lite på hans jobb,tvättade hans bil,och åt på Mammas grill.
Tog en sallad och bejb åt det han alltid äter där,kycklingbitar.Hihi,han e så söt så!
Nu sitter jag här och chillar.

Btw,jag har inte visat Älsklingens nya bil.En Subaru Impreza STI.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0