Gratisbio.se

.



Tänkte svara på lite frågor.Bäst att passa på innan jag glömmer det! ^^)

Från Elisa

"
Du sminkar dig jätte fint! :) Vilka skuggor är dina faborit skuggor,asså märke?"

Svar:Tack så mycket!Jag gillar många märken.Men mitt absoluta favorit märke är Makeupstore!Bra skuggor som ger mycket färg,dom är även välldigt dryga så de håller länge. :D

Från J

"
Gillar du din egen blogg.Knäpp fråga kanske men ändå lixsom?! xD"

Svar:Hehe,mjo det gör jag väll!Skulle dock vilja ha en mer awesome design!

Från Josefine

"
Du har ju skadat dig själv förut? =( Jag har gjort det med.Gör du det nu och gjorde du det mycket? :/

Svar:Ja!Jag har haft ett självskadande beteende,men det har jag inte nu!Jag gjorde det i flera år,och nu har jag en massa ärr. :( Jag är jätte glad och stolt över att jag har lyckats att ta mig ur det.Jag hoppas att du inte gör det längre och att allt är bra med dig!

Från Emma

"Love your blogg!Du sjunger va?!Hört att du är bra! :D :D :D"

Svar:Åho man tackar!Höhö,japp jag älskar att sjunga och har gått i musik skola och allt sånt där.Jasså,vart har du hört det? ^^)

Från Amis

"Haru någongång vart tvungen att dricka sond-mat?Eller har du bara haft näringdryck.Menar angående anorexi såklart. :)"

Svar:Ja!Jag fick sond innan jag lades in på Capio,alltså då jag var på sjukhus! =)

Har fått några fler frågor,både på mail och här i bloggen.Svarar på dem senare. :)


Kommentarer
Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-17 @ 01:20:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Emmy Asklöf

Var gärna med i Dagens Blogg! ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

Kram

2011-09-17 @ 15:22:27
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0