Gratisbio.se

Hair is in the air -->.beleza.<--

Jag har ju rött hår nu.Jag är sjukt sugen på att köpa rött löshår men har inte hittat något bra,för en nu!
Jag har letat runt på 56789 olika sidor på näten,bland annat rapunzelofsweden,men jag hittade ingen passande färg där.Antingen så var den röda nyansen för mörk eller för ljus.Men så var jag inne på
http://www.beleza.se och där hittade jag den perfekta färgen!!!Riktigt bra sida.Fina färger att välja bland samt bra kvalite.Och att det är fraktfritt är bara en dunder bonus.Finns även en bra deal för oss bloggare där vi kan tjäna en slant. ;) Dom hade även andra billiga saker.Skit billiga nagellack,hudvård,med mera.Dom säljer även presentkort,Hur awesome är inte det lixsom?!Nu vet jag redan nu vad jag önskar mig i julklapp.Sen såg jag att dom tävlar ut löshår,och självklart ska jag vara med i tävlingen.Inte för att jag vinner så ofta,men jag vill verkligen ta chansen!Skulle vara AWESOME att vinna.Vill verkligen ha långt fint rött hår.Gå in där och handla eller var med och tävla!


 ----> http://www.beleza.se <----




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0