Gratisbio.se

Jag <3 Skins= Sant!

EAlltså jag MÅSTE ha Skins boxen,så är det bara!Kosta vad det kosta vill,men jag ska ha den.Sitter och nördar Skins klipp just nu.Speciellt från säsong 3 och 4,Och klipp med Freddie och Effy. Dom är 2 av dom bästa i hela serier,och deras kärlek!Haha vilken mupp jag är.Men han gör verkligen vad som helst för henne.Effy mår ju psykiskt dåligt,hör röster,tar droger och sånt.Och tillsist försöker hon ta sitt liv,och den scenen när hon har skärt sig och han hittar henne är en av dom starkaste.Då grät jag,vilket jag har gjort många gånger till Skins.Slutet av säsong 4 är hemsk.Tänker inte berätta om det är någon som ska se det avsnittet,men det var helt oväntat och ledsamt..!Bajs på det!!
Nu ska jag knarka mer Freddie och Effy klipp på tuben och sen sova!
JAG DÖR FÖR DET HÄR KLIPPET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0