Gratisbio.se

moves like jagger-Soul seekerz radio edit.

Tjenis penis! ;)

Sitter här i soffan och rapar som fan,haha!Har druckit päronsoda och blev jätte bubblig i magen,så nu rapar jag som en man. xD Eller nej,som en kvinna!För kvinnor rapar juh med,visst?! ;) Det märks att jag är trött eftersom jag skriver om en massa random saker. Jajajaja..end of the rap story.
Har inte uppdaterat på några dagar så jag tänkte skriva vad jag har haft för mig i helgen.I fredags så var jag på FNM(Bilträff) med Pedram,Andy,Emil och Caroline.Det var först i Ikea Barkarby,men eftersom det började regna så drog alla till Jakans parkeringshus.Där träffade vi Max,Isac,Thomas,Linus och några till som åkte med dom.Och även Joakim,Funkiee och Wilhelm.Vi lekte runt där lite och kollade på lite bilar.Sen bestämde vi oss för att åka till Akalla för att se om det skulle bli något race.Men självklart så blev det inget race.
FML lixsom..!Men vi hade roligt ändå,och umgicks och hade allmänt roligt.Senare åkte jag och min lilla gosegris hem till mig och sov.

I lördags så var vi på ännu en bliträff fast i Kungenskurva.Jag och Pedram åkte dit,och där träffade vi Thomas,Max,Isac och Linus.Sen kom även Emil och Jennie.Vi kom dit välldigt sent,så alla skulle nästan precis åka när vi kom.Dom bestämde att alla skulle åkte till Hornbach(Stavning?).Så vi åkte efter Thomas och dom,men sedan svängde vi av fel och tappade bort alla.Vi åkte runt i typ 456789 år för att hitta dit utan att lyckas -.-.Som tur var så skulle alla åka till Ava istället.Så efter att ha åkt runt som vilsna idioter så drog vi dit.Där tittade vi lite på race och så.
Efter racet åkte vi runt lite mer,var på donken och lite annat.Sen åkte jag och Pedram hem till mig och kollade på South Park.Älska SP,så sjukt rolig serie!!Sen somnade Baby i soffan och jag tittade lite på tv.Tillslut gick vi båda och la oss.

Haha,men shitt vilket långt inlägg det blir nu..men aja.Idag så har jag vart i Kista med Pedram och sen var vi med Funkiee,Emil,Rikard och Maja.Vi gjorde inte så mycket eftersom det spöregnade.Så jag och Peddo åkte hem till mig och "myste" ;) samt färgade hans hår.
Pjuu..är typ helt slut efter att ha skrivit så mycket!Måste börja träna mina bloggmuskler så jag kan skriva längre inlägg.

Peace&Löve! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0