Gratisbio.se

hell or highwater

Tjenis penis! ;)

Har vart lite dålig på att uppdatera,Suck,som alltid...!Men man kan ju faktiskt inte tillbringa hela sitt liv vid datan.^^ Men jag kan skriva lite om vad jag gjort i helgen.I fredags var på bilmöte.Det var faktiskt skit kul,många tokiga gubbar och gummor där.Nu menar jag inte bokstavligt talat.xD Tror till och med att jag är den ällsta(<--stavning?) av alla dom vi umgås med.Med mina 21 år så känner jag mig fan som en fossil. -.-
Aja,vi hade kul ialf.Sen åkte jag och Peddo hem till mig och sov.I lördags så var jag med min älskling,vilket var mysigt eftersom det var första lördagen på länge som vi gjorde något under dagen. :) Sen på kvällen så var på på ett till bilmöte,dock bra jag och Peddo.Han racade och vann,Whoop whoop!Han är duktig han min bejb.
Sen mötte vi Emil och Jennie på donken,samt åkt till Vallentuna och träffade Funkiee,Joakim och några till.
Och idag så var min bror här på ett litet besök.Vi ses inte så ofta eftersom han bor hos min pappa och jag hos min mamma.Men vi hade roligt. :) Och nu så sitter jag här och kollarpå tv och tänker på min löver booii!♥

Btw,Har fått mina nagellack som mamma köppte till mig från http://www.beleza.se/.
Eftersom dom var billiga så förväntade jag mig faktiskt inte att dom skulle vara så bra.Men dom var faktiskt över mina förväntningar! :D Färgerna fäste fort,torkade snabbt och satt länge och var välldigt fina! :)
Finns att köpa här----> http://www.beleza.se/nagellack/nagellack-metallics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0