Gratisbio.se

Secondhand Serenade

Tjo bre yoe!(Försöker låta lite ganster) Haha,nej men fan vad töntigt.Stryk det! Säger Hej istället. ;)

Jag och Elsa har just kollat på 101 dalmatinerna,haha.Hon vart som klistrad framför tv-en och skällde såfort hundarna i filmen skällde.Vrål sött!♥
Nu ska jag snart käka lite mat och sen ska jag kolla om tvättstugan är ledig.Måste verkligen tvätta mina träningskläder som luktar apa. -.-
Tänkte bara skriva en liten update,skriver mer sen! :)



Tumblr_lrzth5gx2h1r2u940o1_500_large


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Onsdag.

Kramar

2011-09-28 @ 09:55:41
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0