Gratisbio.se

We've been on the run,Driving in the sun,Looking out for number1 .

Har inte uppdaterat på ett tag så jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort i helgen. :)
I fredags så var vi på bilmöte.Jag,Pedram,Emil,Robin och Calle.Hahaha,Calle hade rakat skallen så han såg ut som ett ollon xD.Det var faktiskt ett roligt bilmöte och ett bra race efteråt,dock kom polisen dit ganska fort så vi hann inte se så mycket.Så vi drog hem,men även för att älsklingen mådde lite dåligt.Så jag och älsk åkte hem till mig.Så jag fick ta hand om min lilla sjukling.♥ I lördags var vi på bilmöte igen fast denna gång i Västerås.Så jag,Calle,Pedram och Emil drog en liten mini roadtrip dit.Det tar ca 60 min att åka dit.När vi kom dit så mötte vi Thomas,Max,Isac,Svante,Ann-Marie och några till som jag inte kan namnen på. :) Det var sjukt mycket bilar där,flera hundra!Så där lekte vi runt ett tag och sedan åkte vi hem igen,och älsklingen sov hos mig.Finns verkligen INGET bättre än när han sover här.Om jag fick välja så skulle han sova här varje dag!♥♥
Vi sov ganska länge,till typ halv 3 idag.Vi var även i Kista och käkade.Mjopp,det var min helg det.Haha,måste fan bli bättre på att blogga nu.Säger det varje dag typ men inget händer.Aja..såatte..aa! ;)

ÄLSKAR ÄR ETT STARKT ORD,OCH DET ÄR EXAKT DET ORDET JAG TÄNKER PÅ DÅ JAG SER DIG!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0