Gratisbio.se

DRIVING in the sun

Wooow..det är nästan 2 veckor sedan jag skrev.Måste börja att skirva mer,men jag har faktiskt viktigare saker än bloggen.Sorry dudes! ;) Dock suger det att jag inte skrivit på så långt tid,det får jag bättra mig på.Jag har vart mycket hos älsklingen och då vill man inte sitta och blogga hela tiden.Kan berätta lite vad jag har gjort i helgen och i veckan.I lördags så var jag,Pedram,Funkiee,Calle och Lovisa på bio.Vi såg den där nya filmen,chronicle.Den var lite fucked up men bra ändå,tycker jag ialf.Sen drog jag, Pedram och Funkiee hem till Pedram och gjorde typ nada..sååattteee aa,så kul var det!i söndags hade vi en chilldag.I måndags var jag hemma hos älsklingen hela dagen medans alla andra var på jobbet eller i skolan.Jag diskade och städade Pedrams rum, haha kände mig som värsta hemma frun fan.Hörde även ett högt ljud från nedervåningen, jag trodde typ att någon var där nere och blev skit skrajj.Jag vågadade inet gå ner och titta vad det va. xD
I tisdags så var jag och mamma i Solna Centrum och shoppade.Jag köppte en tröja och en massa hårvårdsprodukter. :D
Mjo,det var lite av vad jag har gjort.Skriver mera sen.
Ciao! ;)

HÄR ÄR ALLA HÅRVÅRDSPRODUKTER JAG KÖPPTE!!!LYCKA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0