Gratisbio.se

.

Tänkte svara på 2 frågor som jag fått. :)
Från Alexandra
"Jag har själv anorexia och skulle gärna vilja ha stöd och kanske fråga lite frågor.Känner typ nada som har äts,känner mej fett ensam. :( Skulle jag inte kunna få din mail eller msn el någe?"

Svar
:Tråkigt att höra!Ja,man känner sig sjukt ensam och oförstådd.Det är därför jag tycker det är viktigt med stöd från andra med ätstörningar och de som haft ätstörningar, eftersom de vet vad man går igenom och kan stötta bra.Skicka en kommentar med din mailadress.Jag publicerar den inte så att ingen annan kan se den. :) Du får absolut fråga mig vad som helst.

Från M
"Du har väll en syster som jobbar på gym och tränar kampsport? :P"

Svar
:Hihi, yes det stämmer!Det måste vara Hanna du menar?Hon är personligtränare samt tränar många typer av kampsport.Hon ska faktiskt snart till Thailand i 2 veckor för att tävla. :)

HÄR ÄR EN BILD PÅ MIN SYSTERYSTER! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0