Gratisbio.se

bite my tongue

Shiiiet pommesfrittes!Har inte skrivit på år och dagar.Jag har vart hemma hos älsklingen från typ lördag till onsdag den här veckan.Jag har även vart ute mycket och pluggat mycket så jag har inte tänk på att blogga.
Igår var jag, Pedram, Funkiee,Calle,Emil, Robin och Jennie ute och sladdade. Det var skit många bilar där.Pedram kör som en galen arab typ, skit skojj! Förra helgen var det inte lika skojj när vi åkte rakt ner i diket och körde in i ett träd.
Det kom hur många bilar som helst och en massa människor men ingen kunde dra upp bilen.Tillslut frågade vi plogaren om han kunde dra upp den, och det gjorde han. :D Så bilen överlevnde...haha förutom några sprickor på rutan, ena backspegeln är borta och ena framrutan går inte att veva upp. xD Like a baws! Det var ett litet äventyr det.
Idag ska jag, Pedram och Funkiee kolla på bio i Heron C. Vi ska se Mission impossible - ghost protocol.
Jag bloggar mera sen!

Ciao!

Lite bilder från när vi körde ner i diket! ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0