Gratisbio.se

learn my lesson

Hejhejhejhej! ^^)

Sitter och pluggar lite Etik och Livsfrågor.(jätte kul...host..)
Fan vilket väder det har vart idag.De gjorde kaoz med mig när jag var ute med Elsa.xD
Jag vill ha sommar och sol,eller åtmindstone inte mer regn/snö.Pallar inte bli svin blöt bara att gå ut med hunden....!
Idag har jag pluggat och sen svängde mamma förbi med lite mat.Skulle tvättat idag men det fanns inte någon tvätt tid,men det var lika bra det..för det är för jävligt tråkigt att tvätta.Dör lite varje gång jag sätter min fot i tvättstugan. -.-
Men men nu ska jag fortsätta att göra ingenting och plugga lite.
Ciao!

Har lagt ut den här bilden 567444 gr känns det som,men ME LIKE IT!Såatttee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0