Gratisbio.se

the fox and the wolf

Min bloggning dom senaste dagarna har vart skit,i know!Men jag har vart hemma hos min baby några dagar och inte vart vid en dator.Har faktiskt ingen större lust att sitta och blogga och sånt när man kan vara social med sin fina istället. :D
Jag funkiee och peddo var på bio i lördags och sen var vi ute och sladdade vid Arninge,där det var mycket folk faktisk.
Stört att det kommer en massa snö nu lixsom,julen är så ute...hahah lol...!Nu vill jag ha varmare väder och slaskfria gator goddammmiiitt..såaaattte nu får någon ta och fixa det till mig?!!Jag vill kunna cykla,men det känns inte så säkert att cykla när det är så halt.Pallar inte ramla och göra illa mig,fast vem vill det?! xD
Anyways,igår var jag hemma hos peddo själv hela dagen då alla andra var på jobbet och i skolan.Då var det några snorungar som kastade snöbollar på deras bil och deras fönster,så jag sa till dom.Men självklart så slutade dom inte.Sen kom Pedrams brorsa hem och han blev as sur,hahaha han sprang ut och jagade dom.Alltså det såg så kul ut,skrattade fan så mycket att jag nästan kissa på mig. xD Kommer skratta åt det där lääänge!Funkiee kom dit igår också och hjälpte till att fixa en massa dator/telefon/tv saker som jag inte fattar...Så jag satt och kollade på när dom höll på med det. ^^

Såhär roade var dom....



Det var typ de jag pallade skriva just nu.Uppdaterar mer senare.
Ciao! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0