Gratisbio.se

uirghweuifhqwklketnbowwjrefneqkek3opjkweiofjwe???!!

Tjenis penis!

Ska dra iväg till Ica för att handla och sen gå en liten promenad med Elsa.Jag kom hem ifrån älsklingen imorse efter att ha vart där sen i lördags. :) Igår så åkte jag, Funkiee,Pedram,Robin, Amir och Calle pulka. Eller..aa jag åkte inte eftersom jag är förkyld.(Älskar verkligen mitt imunförsvar...Noooot!) Men det var ialf sjukt roligt att titta på,skrattade så jag höll på att pissa på mig. Speciellt när dom skulle gå upp för backen.Det var typ is hela vägen upp så dom halkade hela tiden och fick tillslut krypa på knä och försöka komma upp. xD Hehe, så jag fick mig många skratt igår.
Nu ska jag som sagt dra och handla.Behöver fil,frukt och lite annat smått och gött. :3
Uppdaterar mer sen.
Ciao!

Hahha,Långa Calle på den lilla snowracern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0