Gratisbio.se

soul meets body

Alltså bajs var det är kallt ute,och snor halt. Kände mig fan som bambi på hal is när jag skulle ut och handla.
På vägen hem nästan sprang jag hem för att det var så kallt.Sen tinade jag upp mig med ett varmt skönt bad,awesome höhö! ^^)
Längtar till det blir sommar och värme.Är så avis på min syrra som ska åka två veckor till Thailand, hon ska tävla i thaiboxning.Skulle inte tacka nej till att ligga på en varm strand med en is-te i handen och sen ha sin älskling brevid sig.Aja.. ^^Längtar även till bilträffar och till min Op. Min bröst Op vart flyttad till den 11 April pga vissa saker, men det kommer bli bra! :)
Nu ska jag glo lite på tv.
Ciao!


Gammal bild från Turkiet typ 2008. :D Vill dit igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0