Gratisbio.se

walking down the line

Tjenis penis!

Sitter och skriver presentationsbrev som jag ska skicka in senast på onsdag.Idag börjar min 2 första kurser,Försäljning och Service,samt Etik och Livsfrågor. :) Jag ska plugga distans på Jensen.Hoppas det kommer gå bra och att inte allt skiter sig..!Typiskt min otur lix.Det är bara att jobba på och slava som en gris typ(konstigt uttyck men aja) ^^.
Annars gör jag inte så mkt just nu.Lyssnar på lite musik(Royal Republic för dig som vill veta)..Jäkligt bra band!
Har haft ont i magen hela dagen,så jag har mest legat i sängen då jag haft så ont när jag gjort något annat.Men men,det går över.Nu ska jag dricka ett glas mjölk och sen gå ut med Elsa. xD

Om du som jag älskar musik och att sjunga så lyssna på dom här klippen!As grymma brudar!! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0