Gratisbio.se

skin to bone

Hej hopp gummisnopp!

Har just färgat min hemska utväxt!Skönt att den är borta, ser skit risigt ut med en riktigt fet utväxt. Ilaf på mig, vissa passar i lite utväxt faktiskt, beroende på vilken färg man har på håret. Tycker det är mega snyggt med en mörk utväxt på typ ljusbrunthår. Dock är inte min ljusa utväxt alls någon trevlig syn på mitt kolsvarta hår!
Anyways, var i Kista och käkade med älsklingen idag. Skickade även ut ett Tradera paket. :D Det är jätte kul att så många budar på mina saker. Jag fyller på hela tiden, och ska snart fylla på med en massa smycken!!! Så håll utkik. ;) Nu ska jag ut med Elsa.

Har sagt det många gr och säger det igen, det här är min absoluta favvis bild på mig och älsk!! Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0