Gratisbio.se

10 saker ni kanske inte viste om mig! :3

♥ Jag älskar att bada,i badkaret alltså. ^^ Badar ibland 2-3 gr om dagen.
♥ Jag äter hellre frukt än godis. Det finns inte mycket godis jag gillar.
♥ Jag ville bli designer när jag var liten. Jag satt och skissade massa kläder, dock som jag aldrig sydde. ^^
♥ Jag har vart modell, dock en väldigt kort tid pga anorexi.
♥ Jag sover aldrig med fötterna utanför täcket, eftersom det känns som att någon då ska ta tag i dom.
♥ Jag älskar att förnya mitt hår och testa nya saker. Nu vill jag göra dip dye.
♥ Jag ska göra en bröstoperation.
♥ Jag vill jobba med ungdomar som har det svårt.
♥ Jag älskar att sjunga och allt annat som har med musik att göra.
♥ Jag skrev den här listan i brist på annat, hehe! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0