Gratisbio.se

caught by the river

Tjenis penis! ;)

Nu var det så där länge sen jag bloggade igen, suck suck suck! Men men jag bloggar ju nu, det är ju bättre än inget rigth?!Såattee..here i go..! Jag sitter nu hemma hos älsklingen i hans sänge med min laptop, medans han ligger brevid och sover.Han är så sjukt söt när han sover. ^^) Söt som socker, jag vill bara ta en tugga av hans kind eller något,haha!Kan ju passa på och säga vad jag har gjort i helgen.I fredags så var jag,Pedram,Funkiee,Amir och Calle på bio i Heron C. Vi såg på Devil Inside.Haha, vi satt alla och typ sket på oss under filmen för att den var så obehaglig.Calle var riktigt skrajj och sen i bilen hem så satt vi och hypade upp varandra ännu mera och gjorde varandra ännu räddare,speciellt Calle! xD Som tur var så sov älsklingen hos mig.I lördags så var jag och Pedram på Calles basketmatch.Tyvärr förlorade dom, men med endast 5 poäng och dom spelade sjukt bra.Sedan på kvällen så kollade vi på Melodifestivalen och sen åkte vi till Nackastrand för att fotta Pedrams Subaru.I söndags så var vi i Täby C och åt på Subway, samt åkte till Vallentuna för att hälsa på Funkiee.Sen på kvällen kom Funkiee över och chillade.
Mjo, det var min helg det! :D Idag har jag pluggat och vart med min älskling.
Ciao!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0