Gratisbio.se

Litte Lion Man

Hejsan! 
 
Sitter och dricker energidricka, vilket jag kom på är lite osmart eftersom jag inte kommer kunna sova på ett tag nu! Men YOLO! Annars gör jag inte så mycket. Älsklingen sover och jag sitter vid datorn. Kan berätta lite vad jag gjort igår och idag. Igår så var jag och Pedram i kista för att köpa en födelsedagspresent till Funk. Vi tänkte först köpa något seriöst men vi gick där ifrån med en "Clone your willy" från Teknikmagasinet, Haha! Sedan åkte vi till en bilträff, alltså jag, Pedram, Funk, Carro, Eiken och Megusta. Haha, alla har väldigt snygga smeknamn...men men. Vi hängde där en stund och sedan åkte vi till stan för lite crusing i Jenken. As skönt väder men dock lite kallt faktiskt. Vi åkte runt där och härjade ett tag och sen åkte vi hemmåt. Idag så har jag, Pedram. Funk och Carro varit och kollat på visningar av hus i Åkersberga. Vi kollade på två stycken och det ena var super mysigt! Befga är faktiskt riktigt fint, enda nackdelen är att det är en bit från Täby.Well well, får se vad som händer och fötter! 
Sedan åkte vi hem igen och jag höll på att dö av värmeslag. Jag och solen går fan inte ihop... Jag blir även lätt bränd och får soleksem så jag går ofta med långärmat för att slippa sånt skit och kör med brun utan sol för att bli brun. Men eftersom jag går med långärmat så lökar jag ihjäl! Vi gick till centrum sen för att svalka oss med glass och gick även en promenad ner till vattnet och igenom en lång jäkla skog. Låter verkligen positiv...men jag hade inte bästa kläderna eller skorna för att gå en längre sträcka. Med rätt grejjer så har jag nada problem med att gå, skulle kunna gå flera mil(ironi..) När vi väl var hemma och jag hade värmeslag och fina nya skoskav så åkte Funk och Carro hem. Sen har jag och Pedram faktiskt bara chillat under kvällen och myst med film. Vi såg The Colony. Den var helt ok, en 7/10 film. Vi ser på så sjukt mycket film så man blir mer och mer kräsen, speciellt när det gäller skräckfilm som är lite av vår specialite. Vi brukar alltid betygsätta filmerna efter vi sett dom, lite av våran grej.
Alla par har nog sånna där grejer som dom gör! :D
Bjussar på lite bilder!
Mumms för Pedrams Subaru och Jenken såklart! Ser ut som att mina ögon skelar fett mycket på bilden men skit samma! xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0